Jag saknar ord, jag saknar tankar. De jag har är gamla och användna på mörka platser som jag hellre glömmer än har kvar

l
Jag vill att du ska lägga märke till mig. Inte bara när jag för en konversation, rör på mig eller ser ledsen ut, utan min närvaro, hela min existens. Och jag vill att du ska lägga märke till mig när jag går min väg; jag vill att du ska undra var jag är och varför jag gick när jag upphör att synas. Jag vill vara mer än 'någon'. Jag vill så gärna vara speciell.
Men det enda jag ser hos dig nuförtiden är dina avstånd (från mig). 

ll
När jag ser dig tala med henne vill jag kräkas. Gör det mig till en dålig människa? Kanske.

lll
Jag hatar att jag älskar dig och hela världen är skev, ingenting är logiskt. Jag behöver lite mer självbehärskning och ett mindre hjärta; så att en del utav det som trängs där inuti inte längre får plats. Kom och slå sönder min värld, det är allt jag begär.


kommentarer
Postat av: Andréa

Åh, fint skrivet

2011-09-30 @ 15:27:16
URL: http://littlejune.blogg.se/
Postat av: josefin mandarin

vad söt!!

2011-10-01 @ 18:10:28
URL: http://mkeys.blogg.se/

:

Namn:
kom ihåg mig?

e-adress:

url:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0