När alla fjärliar i magen vaknar upp

Just det här med att inleda ett blogginlägg snyggt har jag då aldrig varit särskilt bra på. Men o'andra sidan, det är väl inte början på mina textstycken som är det viktigaste?
Hur som haver, jag har hunnit med en hel del sedan sist ska ni veta! Men allt det där tänker jag inte tala om för er ikväll, nej, det får berättas en annan gång. Det jag faktiskt hade planerat att skriva handlar om min helg, jag har nämligen hälsat på Lovisa och ett gäng kattungar. Och de där kattungarna var nära på att hamna i min gamla axelväska påväg hem. Så vansinigt söta var de.
I fredags befann jag mig även på Smedjan och lyssnade på bra lokalbands musik, liksom i lördags då jag inann mig på Ögir och gjorde ungefär samma sak. Och jag har pussats också (lite för mycket kanske, med tanke på omständigheterna). Ni är nog lika förvirrade som jag är, men det gör egentligen ingenting.




kommentarer
Postat av: Andréa

NAAAAWWWWWWWWWWW vad söta!!!!

2011-10-10 @ 10:19:43
URL: http://livraddaren.blogspot.com/

:

Namn:
kom ihåg mig?

e-adress:

url:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0