Love, love will tear us apart, again

I natt och den här morgonen har jag skakat och kanske velat dö en aning för nu är det som är rätt fel, och tvärtom. Jag har försökt dämpa tankarna om verkligheten genom att läsa böcker och lyssna på musik, men det enda som står skrivet handlar om flickan som är hopplöst förälskad i pojken hon aldrig någonsin kommer att få, och de enda som hörs är Ian Curtis som sjunger om att kärleken kommer att tära sönder oss igen.

Jag skulle så gärna vilja förklara för dig, för er, berätta hur det egentligen är men det går bara inte. Det är fortfarande något jag inte vill visa riktig än. Det skulle bara föra oss ännu längre ifrån varandra så vi tillslut blir luft, med mänskliga konturer. Vi syns, men existerar inte.
För mig har vår kärlekshistoria aldrig riktigt tagit slut, inte på riktigt.

kommentarer

:

Namn:
kom ihåg mig?

e-adress:

url:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0