Det enda som rört sig här är tiden

Söker en vän
Jag behöver ett nytt sätt, nya vanor, nya tankar och visioner. Lär mig, visa mig. Jag är trött på att människor fortfarande frågar varför jag alltid sitter ensam i samma, gamla hörn och läser på rasterna i skolan, när jag har tid att spendera med min klasskamrater. Jag vill inte. Inte längre, i alla fall. Omständigheterna är bara för mycket. Jag finner inte ensamheten särskilt bekväm, eller ens okej, men jag sitter hellre ensam varje dag i resten av skolåret än tvingar mig själv att se på allt det där jag verkligen inte vill se, det jag verkligen vill komma över. 
Jag tror att jag behöver en ny, stark axel att gråta mot och stödja mig på, nu när dagarna är ganska suddiga och tunga. Du behöver inte försöka förstå dig på mig, jag är ganska dum i huvudet och kan oftast inte skilja på rätt och fel. Om du är intresserad, se din famn som reserverad tills vidare.

kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och Ruben fortfarande tillsammans?

2011-12-15 @ 08:10:35
Postat av: Anonym

Svar på kommentar: Jag är inte helt säker om jag ska vara ärlig. Både ja och nej, antar jag. Jag vill inte ha ett förhållande med någon just nu, då jag dels inte tror att jag klarar av att hantera ett och dels pga "omständigheterna". Men ändå behandlar vi varandra som pojkvän/flickvän. Ruben är helt klart en av mina bästa vänner, och jag skulle antagligen dö om jag förlora honom som vän.

Det är det rimligaste till svar jag har att komma med, tyvärr.

2011-12-15 @ 18:51:33

:

Namn:
kom ihåg mig?

e-adress:

url:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0